1) HTC One M7
2) Sony RX100 Mk. 2
3) GoPro Hero 3+ / 6
4) Samsung Galaxy S7 Edge
5) Sony a6000 30mm f1.4
6) iPhone 11 Pro Max

Friday, March 4, 2011

#340

Ini reply aku di Facebook

ok. jap lagi aku nak pegi mandi. lepas mandi aku nak online balik, pastu tgk tv jap. bila aku dah bosan tgk tv, aku main game lumba kereta jap, main 2 3 round, bila dah cam ngantuk mata berat, aku masuk tido. tp sblm aku masuk tido aku on F...B jap, check ape2 update dgn tgk news feed tgk ape yang menarik. pastu aku masuk bilik, sblm baring aku set temperature 17 fan speed full. aku off lampu kat siling, dan on lampu malam. aku on lampu malam sb aku takut tido dalam gelap2. bila aku dah dapat position yang menarik, aku on wifi kat phone aku, utk check FB skali lagi, reply mana2 yang patut. bila dah habis, aku on youtube pulak, aku pilih lagu2 yang menarik seperti Interpol atau James Horner, play, dan terlelap. Besok nya bila aku dah bangun, aku plan nak update kat FB dan bagitau semua orang ape yang aku buat malam semalam sebelum tidur. Dan perkara sama berulang berjuta kali, sebab apa, sebab ini lah fungsi FB.

Maaf. aku suka cakap lepas.

No comments: