1) HTC One M7
2) Sony RX100 Mk. 2
3) GoPro Hero 3+ / 6
4) Samsung Galaxy S7 Edge
5) Sony a6000 30mm f1.4
6) iPhone 11 Pro Max

Wednesday, February 24, 2010

Hanya di Malaysia

Taxi Merah seat masam

Teksi sekarang mahal. dan busuk. slow.

2 comments:

Calibre said...

Saya cadangkan pihak kuasa mengambil tindakan dengan besar kepada syarikat-syarikat teksi...tapi masalahnya pihak kuasa sudah menjadi rasuah dan 'malas dilayan' = =

Harap dapat pemuda yang bijaksana dan tidak berasuah dapat mengatasi masalah tersebut bagi untuk meningkatkan keceriaan dan selesa kepada pelancong asing :) ... sekian terima kasih - C.Meng Kit

khalidzul said...

Helo dan selamat sejahtera C. Meng Kit,

Terima kasih atas komen anda. Kami akan cuba sedaya upaya untuk mengatasi masalah rasuah dalam kalangan pihak berkuasa. Beberapa unit Siasatan Jenayah Rasuah Teksi telah ditubuhkan untuk membanteras jenayah rasuah ini.

Manakala semua teksi berdaftar di kawasan Kuala Lumpur dan kawasan sekitarnya telah dipasang peranti anti-rasuah. Peranti anti-rasuah bernilai lebih RM 2 bilion ini adalah peranti berteknologi China ini diimport khas dari tanah Jerman . Terbukti berkesan dan telah digunakan di kebanyakan negara Komanwel.

Sila beri kami masa 2 hingga 3 bulan untuk melihat kesan daripada pemasangan peranti tersebut. Diharap selepas ini Encik C.Meng Kit dapat menggunakan transportasi awam dengan lebih selesa dan lebih ceria.

Sebarang komen atau aduan lain mengenai teksi tidak ceria atau kelindan bas rasuah boleh di hantarkan melalui sms.
jarak jarak jarak dan hantarkan ke DAPAT (32728)

Sekian terima kasih,
Mohd Khalid Zulkefli